Måndag - New Moon

Igår kväll var jag o såg den nya Twilight filmen, New Moon. Så himla bra! Böckerna är helt underbara, o så är även filmerna. Men jag tror nog att för dem som inte har läst böckerna så kan nog filmerna blir lite för komplicerade, o man förstår nog inte riktigt lika bra. O så hade de väl klippt ihop slutscenerna lite halv konstigt o hastigt, lite dåligt faktiskt. Men förutom det så var New Moon minst lika underbar som den första filmen. Man blir alltid helt konstigt "kärleks fnissig" efter filmerna, så himla underbart. O man kan ju ABSOLUT INTE klaga över hur Edward och Jacob ser ut, herregud!

O man kunde verkligen märka att man satt i en biosalong med många amerikanska tonårstjejer, haha. Första scenen då man får se Edward, så skrek seriöst halva biosalongen, hahahaha. Ni vet typiskt fjortis skrik. Det var nästan som om de såg Robert Pattinson i verkligheten :P Sedan så dog väl ett halvt gäng tjejer igen, sen när Jacob tog av sig tröjan o man fick se hans helt sjukt snygga överkropp, haha. Jag o Meike skrattade så vi grät åt några av tjejernas glädjetjut. De levde sig verkligen in i filmen, o det är väl också ett bevis på hur populär The twilight saga faktiskt har blivit.


Kommentarer
Frajda

Haha... Jag satt väl mestadels och krossade malins hand och pep tror jag! Men jag håller med dig. Underbart, underbart, underbart! Synd att det är ett helt jäkla halvår kvar till nästa :(

2009-11-23 22:08:29
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
Jasmine

helt underbar var den. håller på läser böckerna nu.

2009-11-24 15:38:02
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0