Måndag - Update

Idag har det varit en lugn arbetsdag. Tagit hand om bebisen, tvättat, städat och även handlat massa mat, så nu är vi redo för veckan :)

Hade tänkt o dra en vända till gymmet nu, men det blir nog en promenad (eller en tupplur) istället. Börjar känna mig lite halv krasslig, inge kul... Förhoppningsvis leder det väl inte till nått värre, för jag orkar verkligen inte vara sjuk just nu. O med allt snack om svininfluensan så blir jag nojjig för minsta lilla nysning. Men just nu känns det mer som om kroppen försöker "strida mot" någon förkylning. Men aa... förhoppningsvis mår jag bättre efter en liten promenix :)

Ikväll blir det även en runda till Starbucks då vi har au pair möte ikväll med vår kontaktperson. Förhoppningsvis kommer det mycket folk, o kanske stöter man på några nya ansikten :)

Imorrn så ska jag in till New York o kolla på Rachael Ray Show. Ser verkligen framemot det :) Tyvärr får man inte ta med sig kamera in på inspelningsområdet, så ni får tyvärr inga bilder. Men förhoppningsvis kommer jag kunna säga vilken utav avsnitten vi är med i sedan :)


Jag o lille bollen Blake som efter mycket vaggande, äntligen somnade :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0