Onsdag - En tysk/engelsk/svensk

Jag har precis kommit hem från min o några tjejkompisars "ice cream wednesday". Det finns ett helt underbart glasställe här i närheten, så där träffas vi några stycken varje onsdag kväll numera. Inte världens nyttigaste rutin kanske, men desto godare är den ;)

Har haft en allmänt bra o mysig dag idag. Började med de vanliga rutinerna på morgonen, sen åkte jag o Cameron till gymboree, jag hade sedan hand om Blake i några timmar, hann åka iväg till poolen för en lång simtur o även träffa lite kompisar. Härligt härligt.

Pratade med min underbara Bex också idag. Var väl inte den roligaste anledningen till samtalet, men det var härligt o få prata med henne ordentligt igen. Är trots internet o webcam aldrig samma sak som o prata över telefon. Saknar henne verkligen nått otroligt. Hon påpekade också att min svenska lät annorlunda, haha. Har verkligen inte nån aning om varför :O Har kanske lyckats få till nån ny dialekt, med blandning av kompisars dialekter, engelska o engelska med tyskbrytning, vad vet jag :P Men det var lite kul att hon påpekade det.






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0