Onsdag - Familjeträd

Igår när Shane kom hem efter att ha varit hos dagmamman visade hon stolt upp för Andi ett familjeträd de gjort under dagen. Hon förklarade o pekade, att där är Mamy o bredvid är Dady och de är högst upp i trädet. Sen här är det me, Shane, Cameron o sedan baby Blake längst ner...

Men sen så helt plötsligt så utbrister Shane - But someone is missing!! Em is not there! We need to have e picture of Ihiii too!! Så himla söt. Hon blev helt upprörd av att jag inte var med på hennes familjeträd, haha. Så idag har hon pratat om hur hon måste få en bild på mig, så hon kan ta med det till Jen and Kate (dagmammorna) så de kan fixa familjeträdet åt henne :P Jättegulligt tyckte jag det va iaf.

Jag o min värdmamma bara skrattade åt Shane, för hon var verkligen sockersöt när hon kom på att jag inte var med på trädet. Så Andi började skämta, o fundera på var i trädet jag skulle sitta. Jag kunde ju inte vara under henne o Curt, för bara tanke på att jag skulle "vara deras dotter", gjorde att Andi kände sig gammal, haha :P Men sen så kom min värdmamma iaf framtill att jag skulle vara bredvid hennes bild i trädet. Då hon alltid skämtar om att jag är "maken hon aldrig haft" eller hennes pojkvän :P Fast häromdagen kom hon på att det var nog bättre o kalla mig "hustrun hon aldrig haft", då jag tvättar, lagar mat o städar. För det skulle ju aldrig en man göra, tyckte hon :P

Kommentarer
Jasmin

naawh guuud va gilligt :D Ja skulle blivit tårögd :) Du har verkligen en bra värd familj gumman :) Så glaad fördig skull <3

2009-11-26 16:27:35
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0