Söndag - All time low

Gårdagskvällen blev supertrevlig :) Var ute o åt middag med Meike o Melanie och en av Melanies kompisar från college. O på restaurangen, jobbade två killar som gick i samma klass som Melanie så jag fick träffa dem också. Mycket trevligt :) Så efter att vi ätit en mycket god middag var tanken att vi skulle ut o dansa hela gänget! Superkul o vi såg alla framemot att gå till en latino dansclub, som en av killarna varit på tidigare. Men tyvärr så hände det lite saker under kvällen som gjorde att vi fick ställa in vår dansrunda. Men nästa helg, då ni, då ska vi dit! Ska blir riktigt kul.

Jag o Meike har även planer på att gå på en konsert i New York City i början av december! Så pepp! Jag har länge velat se All Time Low, som jag lyssnat på nu i lite över ett år. Så när jag såg att de skulle komma hit, tillsammans med tre andra (lite mer okända, men ändå riktigt bra band) så kände jag bara att jag måste gå! Så nu har jag övertalat Meike o hänga med, o vi får kanske med oss någon mer. Hoppas hoppas! Vore så himla kul o få se dem.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0