Söndag - Helgen som gått

Det blev inget inlägg igår, jag vet! Men jag lever o hela lördagen var jag iväg med tjejerna o shoppade så det blev inte så mycket tid över för bloggande. På kvällen så blev det att kolla på film o snacka massa skit hemma hos Melanie. Mycket härligt, o det var en riktigt lyckad dag :)

Självklart blev det en hel del shopping! Känns som om det är det enda jag gör nu för tiden, haha. Men jag är faktiskt nästan helt klar med julklapparna. De ni! Nästan rekord från min sida. Ska bara hitta något bra o ge mina värdförläldrar, sen är det klart! Så om ni har några bra tips, säg till!

Idag så hade jag hand om alla tre barnen själv på morgonen, lite o stå i men det gick alldeles utmärkt :) Efter det så blev det ett en runda på gymmet o i poolen med Meike, superbra. Så nu kan jag (med nästan gott samvete) åka iväg o äta en ny thanksgiving middag :P Ska alldeles strax följa med familjen till Andis bror Seth, där resterande släkt väntar. Så då blir det mer mat o alltid lika trevligt sällskap.

Några av fynden jag gjort i helgen :)


Ny mysig tröja


Nya färgklickar


O så tillslut dagens klädsel inför middagen :)


Kommentarer
jasmin

woow vilken babe gums <3 tycker mycket om din skjoorta :D

2009-12-01 21:29:55
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0