Söndag - Love in the air

Efter en lång dag med shopping o lite mer shopping, så har jag nu kopplat av med lite "ensam mamma söker". Så himla gulligt program! Blev helt bubblig o glad över finalprogrammet som var idag :P 

Men uuuusch vad jag saknar Philip nu! Inge kul med distansförhållande kan jag lova, fy bubblan! Men jag hoppas på att min lille knasboll kommer o hälsa på mig snart. Vi har pratat om några helger i slutet på november/början av december. Så hoppas verkligen att det kan bli av! Saknar honom något otroligt.

Imorrn är det tillbaka till jobb o barn igen som gäller. Ska tydligen vara underbart väder imorrn med, så hoppas på att jag kommer kunna ta med Blake ut på nån liten promenad eller nått imorrn. Det är verkligen en helt annan höst här än vad det är hemma, för bara 2 veckor sedan hade vi 20 grader. O idag har det varit runt 16, o imorrn har de lovat även högre temperaturer. Helt galet! Det är den 8 november o man möter folk som går i T-shirt utomhus. Försök slå det kalla Sverige om ni kan! :P

(Hahaha, underbart Frida, jag lovar att "lämna in" min bildanalys o mina bilder vecka 50. Så det är bäst för dig sen att jag får bra betyg :P)

Skridskoåkningen i fredags!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0