Tisdag - Lite gott o blandat

Klockan är bara 13.04... men det känns som om den borde vara långt över 16.00. Kanske så går jag på Sverige tid idag? Känns nästan så iaf.

Har jobbat mer eller mindre hela förmiddagen, först nu så har jag fått lite ledigt. Imorse när jag vaknade så hade strömmen gått. Mindre roligt, men som tur var så skulle Shane o Cameron till dagmamman ändå, så jag fick bara ta hand om Blake i skummet. Så efter lite bus så åkte de två äldsta barnen iväg med min värdmamma till dagmamman, o jag tog hand om Blake under några timmar. Mysigt, men också väldigt jobbigt. För just idag hade han tydligen bestämt sig för o vara supertrött men ändå vägra o sova. Superkul! Men jag tog med honom ut i vagnen för en liten promenad, o så blev det matning, lite "pratande", vilket menas med att jag pratar för mig själv o Blake gurglar något tillbaka ;) O så tillslut så lyckades jag få honom o somna! Super. Han borde väl dock vakna upp igen snart, så då blir det att jobba igen :)

Tänkte antingen åka till gymmet för o ta en simtur eller så blir det en runda till biblioteket i eftermiddag. Får se, kanske så hinner jag med båda, innan de två små vilddjuren kommer tillbaka hem ;)

BTW. Vädret är helt underbart! De senaste dagarna så har det varit solsken o temperaturer upp mot 20 grader. Helt otroligt! Kan inte fatta att det är november, o så möter man folk som går i T-shirt utomhus. Helt sjukt, försök slå det kalla Sverige om ni kan ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0