Tisdag - Söt morgon

Klockan är nu halv elva på förmiddagen här i Jersey, o jag är nu ledig en liten stund. Morgonen var riktigt lyckad o var barnen supersöta! Jag började vid 7 idag, så det blev att göra iordning barnen o fixa frukost. I vanliga fall är det alltid lite kaos, jag menar vad kan man egentligen förvänta sig med tre småbarn o för mycket sockerflingor. Men idag så var det en sån där supermysig o härlig morgon :) Efter att vi ätit frukost, blev det o leka häst! O ni kan kanske själva lista ut vem som var hästen, haha. Tror inte jag behöver åka till gymmet idag, det räcker med att ha sprungit runt med två små busungar på ryggen tusen varv runt soffan i vardagsrummet. Det är motion det med, o fan vad jobbigt det var :P Men kul hade vi. Andi spelade in allt på video, så jag ska se om jag kan lägga upp videon till er senare.

Efter att barnen åkt iväg till dagmamman som de ska vara hos idag, så blev det att ta hand om lille baby Blake. O även han var på ett strålande humör idag, så himla söt! Det märks verkligen att han börjar bli större (hela 2 månader, tiden går fort) o han är så mycket mer med nu. Idag så låg han i mitt knä o bara pratade, gurrglade o skrattade så som jag aldrig sett honom skratta förrut. Supersött!


En helgalen Blake ;)


Kommentarer
Helena och mormor

Så himla söt!

2009-11-11 18:01:36
Lollo ♥

Jag och min kusin har en blogg om vägen till au pair livet som projekt arbete. vi lade nyss upp en lista med au pair bloggar och hoppas det är okej att din blogg finns med? :D

2009-11-11 22:02:29
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0