Tisdag - TV-show

Idag var jag på TV-showen Rachael Ray i New York! Det var riktigt kul faktiskt. O det var helt klart en ny upplevelse att få sitta med i publiken på en av USA:s största dayshow :) Det var också kul o få se hur det verkligen fungerar bakom kamrorna, o hur de jobbar fram programmet. De hade exempelvis en sån där snurrande scen, lite småkul :P

Racheal Ray själv var verkligen helt underbar. Jag hade väl inte direkt någon tidigare uppfattning om henne, men hon var hur naturlig som helst framför kameran, o skrattade o var jättego när kameran var avstängd också. För jämfört exempelvis med Martha Stewart (som min värdmormor och min värdfarmor som jag var med, hade varit på tidigare) så var Rachael raka motsatsen. För tydligen så ska Martha vara en rikigt bitch under inspelningen :P

Varje dag så spelar de in olika delar av flera program. Så idag var vi med i hela tre olika program, så vi fick inte se en hel inspelning av ett program. Så vi fick istället se två omgångar då Racheal lagade lite god thanksgivingmat, när hon inledde ett program, när hon hade besök av nån "förhållande-proffs-snubbe" och två par och så hade de också en frågeomgång då några ur publiken fick ställa frågor till Rachael. O vi fick alla "snack of the day" som var några mumsiga chokladmuffins ;)

Mellan inspelningarna så hade de en kille, som var stand up komiker egentligen, som underhöll o höll publiken på bra humör. Han frågade publiken var alla var ifrån, så då ropade folk ut att de var från, Jersey, New York, Pennsylvania m.m.... o så ropade jag Sweden, haha... O efter det så var killen på mig som ett plåster! Hahah... varje gång han sa nått så drog han in att det var från Sverige, ett konstigt svenskt påhittat ord, eller så drev han bara med mig :P Så himla kul, men också något pinsamt :P



De tog faktiskt en bild på oss allihopa! Så denna bild finns nu på Facebook, så det finns bildbevis trots att jag knappt syns (ni hittar säkert inte ens pilen jag snitsigt målade dit, haha) Världens sämsta kvalite på kortet också, men men :P

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0