Tisdag - Veckans planer

Planerna inför veckan är, Thanksgiving, New York och shopping! Mys mys! På torsdag är det thanksgiving, som ska firas hemma hos barnens farmor o farfar. Kommer nog bli fullt ös, med hela familjen + andis föräldrar och några kompisar till Curts syster Morgan. Fullt hus! Men jag ser framemot det hela :)

Om det är fint väder ska, jag, Shane, Morgan, faster och hennes familj åka in till New York för o kolla på Macy's stora Thanksgiving Parad. En utav farbröderna har nämligen sitt kontor precis på den gatan som paraden kommer hållas, så vi kommer få bra utsikt över hela paraden :) O så slipper även trängas med alla andra på gatan i kylan. Superbra! Så jag hoppas på fint väder, så att vi kommer kunna åka in. För om det regnar så kommer vi inte kunna se så mycket, då de inte kommer ha de stora ballongerna, o det är de vi ser mest inne ifrån byggnaden :P Men, aa, det är väl bara o hålla tummarna!

På fredag är det sedan "black friday" som det kallas. O då är det helgalen shopping som gäller! Får se om vi orkar trängas med alla andra rea-galna shoppare, eller om vi helt enkelt väntar tills på söndag eller nått :P Men lite shopping ska jag nog hinna med, även denna helg.

Nu blir det nog att åka o simma, om min käre rygg orkar med det idag. Börjar känna av att jag går runt o bär på en bebis hela dagarna... inge bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0