Torsdag - Familjeprat

Har precis pratat med familjen där hemma :D Alltid lika kul, o denna gång så kom moster o kusinerna över och sa hej också i camen. Även mormor o morfar stack in huvudena o gav mig lite uppdateringar om lilla Rockneby :) Så supermysigt att få prata med dem allihopa. O man märker verkligen att man saknar dem, men det är så himla smidigt att Skype finns. Utan det så vet jag inte hur vi hade klarat oss :P Ändå så pratar vi inte så himla ofta över internet, blir nån gång varannan vecka, eller så. Men familjen får ju sin uppdatering här, på bloggen. Så det gör att vi håller kontakten väldigt bra iaf. O mamma o pappa skriver alltid nått mail då o då, så det är jätteskönt. Tror faktiskt jag fått ännu mer hemlängtan om jag pratade med dem varje dag.

Är ledig mer eller mindre hela dagen idag, superskönt! Så snart ska jag palla mig till gymmet för lite "body pump". Måste verkligen ta mig dit, har blivit lite för mycket halloween godis de senaste dagarna nämligen :P Inte bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0