Can you smile Elvis???

Här kommer lite bilder från dagen då jag o Cameron var på Gymboree o lite bilder på vår lilla "mini Elvis", bebis Blake. Jag o Andi försöker desperat få bebisen att le, o ibland så får man ett litet leende. Men de flesta gånger när han försöker, så ser han ut som Elvis, då han bara lyfter ena sidan av läppen, haha. Så söt ;)



Det är väldigt fritt under "lektionerna" då barnen är väldigt små. Antingen så får man vara med o göra de små övningar o bus ledaren gör, eller så får man helt enkelt leka själv :)



Det finns massa klättergrejer, o små rutschekanor, allt för att de ska utveckla sin balans m.m.
Varje vecka har de också ett "tema" där de lär barnen nya utryck genom olika enkla övningar. Idag var det up/down o förra veckan var det in/out.



C är med o sjunger så duktigt ;)
Jag undrar egentligen hur många gånger jag har fått gymboree låtarna på huvudet...

"Jimbo the clown goes up and down, up and down. Jimbo the clown goes up and down, here at gymboree..."




Sen så får alla barnen sitta på en stor fallskärm, o så sjunger man o gör en massa under fallskärmen.
Här så blåser de små blåsbubblor över barnen, som de sedan får "poppa".


MINI ELVIS






Kan ni se Elvis likheten eller ;)




Kommentarer
Daddy

Söta barn du har!

2009-10-22 07:57:24
Jasmin

Hahaha neej va sööt Elvis smile :P

2009-10-22 16:52:52
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0