Första halloween bilderna

Här kommer de utlovade bilderna från igår, då jag o barnen tog på oss halloween kostymerna för första gången :) Shane var lilla sjöjungfrun, Cameron skunk, Blake giraff och jag fick vara nyckelpiga. Det var inte alltid så lätt att ta kort på de tre busungarna, då det var alltid nån som kollade bort, blundade, eller helt enkelt bara skrek :P Men både jag o Andi gjorde ett försök, så här kommer bilderna!



Shane


Cameron



Blake












Egentligen så har jag höga strumpor till klänningen, men efter som klänningen är så sjuuukt kort så fick det bli med svarta leggings till. Iaf när man är med barnen :P





Funny faces!


Kommentarer
Katrin

Nämen gud så söta :)

2009-10-30 16:03:55
bex

hihihi världens sötaste skunk ^^

2009-10-30 16:49:05
Daddy

vilket gäng! ska bli kul med massa kort från helgen.

Kram! Pappa

2009-10-30 18:51:53
Anonym

Supergulliga!

From Mother of ladybug

2009-10-30 19:15:55
Jenny

Haha vilken underbar skunkdräkt, en riktig liten gosekille :P

2009-11-05 13:48:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0