Fredag - Paket med skratt o tårar

Blev så himla överraskad idag! För vet ni vad. I brevlådan låg ett paket från moster, kusinerna och mormor o morfar. Tack!!! Känns så underbart att få saker från er hemifrån. Tog dock inte många sekunder innan tårana kom... usch... gud vad jag saknar er!

Kusinerna Olle o Svante hade målat varsin teckning, så sött, så nu sitter de uppe på min vägg i mitt rum (tillsammans med vykortet från farmor). Saknar mina sötpojkar hur mycket som helst, o få se dem o lilla Bea som blivit så stor på bilderna o filmerna som moster skickat, var jättehärligt, samtidigt som jag då insåg hur mycket jag saknar dem! Uscha... kan inte sluta gråta.

O tack Helena för alla låtarna! Ska fixa en skiva att ha i bilen så barnen kan lyssna på dem varje gång de åker med mig i min bil. Uppskattar verkligen att ni skickar saker till mig, tack tack tack! O djungelvrål var precis vad jag behövde, för snart är godiset som mamma skickade slut ;)

Mormor o morfars brev var också så himla fint, tack! Saknar er så mycket. Saknar att bara få sitta med er ute på "ljugarbänken" i solen efter skolan o bara prata. Det känns verkligen som om det var evigheter sedan jag träffade er senast... O jag ska försöka baka receptet du skickade med, mormor, med Shane någon dag. Tror nog jag kan hitta alla ingredinserna här.

Jag trivs jättebra här, men usch vad jag saknar er alla hemma... Börjar märkas att man varit här i 2 månader nu. O det är 10 kvar... herregud hur ska jag klara det. Jag SKA klara det, men dagar som denna då minsta lilla sak som påminner om alla underbara man har hemma i Sverige gör att man börjar storböla, så känns 10 månader som en väldigt långt tid... men tack för att ni finns, älskar er <3

Kommentarer
helena

Det var inte meningen att göra dig ledsen. Helt plötsligt har 10 månader gått. Njut!!!

2009-10-03 16:12:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0