Fredag - Gröt med socker o lite mer socker

Sitter just nu o pratar med min lille Bex samtidigt som jag mumsar i mig dagens lunch bestående av mannagrynsgröt o hemmagjord jordgubbsylt :) Blake sover o jag väntar bara på att tvätten ska bli klar, så jobbandet just nu är ganska behagligt ;)

Blev Starbucks besök igår kväll, något som var trevligt, o det blev o säga hejdå till Katrin o mumsa kakor. Jag o Melanie planerar starkt att börja "our new lifes" på måndag. Då det lätt blir ganska onyttiga veckor. Min värdfamilj är väl ändå ganska duktiga på att äta nyttigt, jag o Andi gör ganska ofta kycklingsallad eller turkey sandwisches till lunch o middag. Men sen så är det så svårt o inte småäta... så jäkla farligt o ha små chocolate bars, nötter o salta pinnar hemma. Blir väldigt lätt att man går o småäter. Men som sagt, på måndag gäller det. Då är det slut på mummsandet, o så blir det ännu hårdare träning på gymmet.

Jag får se hur mycket jag kommer kunna uppdatera under helgen nu i Boston. Men hostelet vi ska bo på, hade ett stort datarum, så jag kommer nog kunna skriva lite iaf :) Om inte annat så får ni ha det så bra Sverige, så hörs vi när jag kommer hem igen!


Igår fick vi lite tomater från farföräldrarnas egna trädgård...storlek gigantisk...


Kommentarer
Frajda

HAHA! Vad fan!? Är det en normalstor paprika? Jisses, allt är verkligen stort ;D

2009-10-23 19:21:28
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0