Fredag - Ladybug

Familjen dök tillslut upp, klockan 7 på kvällen :P Så jag fick mer eller mindre en ledig dag! Härligt, härligt. Städade huset, var på gymmet o hade sedan en trevlig eftermiddag med Sanna. Vi åkte till the mall, var iväg o tog lite kort, var hemma hos mig o bakade o sen åkte vi även o köpte halloween kostymer! :D Så nu har jag (nästan) bestämt mig vad jag ska vara på halloween, jag ska vara nyckelpiga :P haha. Tänker inte visa er den riktigt än, utan ni får vänta tills det är dags ;) Men klänningen är väldigt söt iaf, då det är en tub klänning med en liten tyll kjol. 

På kvällen blev det en tur till Starbucks igen, träffade Katrin o en ny bosnisk tjej o en ny tjej från Österrike. O vi planerade lite inför vår lilla Boston resa :) Ska bli riktigt kul!

Idag hade varit jobb. Städat huset, gjort lite tvätt, skjutsat Cameron till dagmamman, handlat lite mat o just nu har jag hand om bebis Blake. Shane borde komma hem snart också, så då blir det bus!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0