Lördag - Sovande barn som inte vill sova

Dagen började idag med ett ordentligt gympass tillsammans med Johanna o Sanna. Behövligt dock, för efteråt åkte vi o åt lunch, o vi åt säkert mycket mer kalorier än vad vi gjort av med under vår workout, hehe. Men gott var det ;) Sedan åkte jag o Sanna till Target som är en stor butikskedja som har det mesta, till bra priser. Så där hittade jag ett par bruna Uggs (dessvärre fake), men de kommer lät kunna hålla mig varm under vintern här :) Det blev även ett snabbt besök på shoppingcentret innan jag var tvungen att åka tillbaka för o jobba...

Hade hand om Blake under tiden resten av familjen var o badade i poolen som finns på gymmet. Sedan blev det även att jobba ikväll. Mina värdföräldrar ville ha lite egen tid, o gick därför ut o åt Sushi, medan jag var hemma med barnen. Cameron sov redan, men jag nattade Shane (utan större problem, till skillnad mot första gången jag lade henne, då hon skrek o grät i en timme o vägrade ta av sig klänningen o ta på sig pyjamasen...bara för att mamma inte var där...) o så hade jag även hand om bebisen. Mycket o göra, o Blake gav mig defintitivt en utmaning då han vägrade att somna, trots att han var supertrött. Få sluta säga att han alltid sover, för idag var det sista han ville :P Nu vill jag sova dock... har en sjuk huvudvärk som inte vill ge med sig...


UGGS! Hatade dem när de först kom, men gå i dem en gång... o du kommer älska dem ;)


Kommentarer
Frajda

ÅHH! haha jag vill med ha! :D du får köpa o skicka hem till sverige ;) dom har inga här som duger till mig haha.!

2009-10-04 19:33:54
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0