Lördag - Bilproblem

För första gången på länge så glömde jag faktiskt o blogga igår. Lite förvånad över mig själv faktiskt. Pratade med familjen hemma igår, o det gjorde nog att jag kände att jag redan berättat allt, o inte direkt behövde blogga :P Men det var härligt o prata med dem igen. Det blir inte så ofta faktiskt att vi pratar, kanske en gång i veckan, max. Men min kära familj får ju läsa här på bloggen vad som händer o sker, så det är väl bara jag som vill ha uppdateringar från dem :P

Det blev en lugn dag igår, med snälla barn o lite shopping. Lyckades hitta en vinterjacka, som var liksom som 4 jackor i en... låter as konstigt, men det var super smart! För samtidigt nu så har jag en vinterjacka, en "leka med barnen jacka" o en jacka som är perfekt nu under höstrusket. Hittade även en skjortblus, så jag är mycket nöjd :) På kvällen sedan blev det lite impuls filmmys o massa onyttigt gott ;)

Snart så kommer Katrin o Meike o hämtar upp mig då vi ska till köpcentrumet. Hade ju tänkt o köra dit själv, men har ingen bil... något som jag egentligen ska ha under helgerna... så jag blev allt lite sur när jag hörde att Curt hade den. Men aa.. så är det o jag vet att mina värdföräldrar inte tycker om att de "låser mig hemma" o de försöker verkligen få det o funka. Men vi skulle verkligen behöva en tredje bil. Men senast som igår lät det som att Curt behövs nere i Washington DC igen, iaf för en vecka eller två. Så då har vi en tredje bil igen! Hoppas verkligen att det blir så :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0