Lördag - helguppdatering

Igår kväll blev det mysig hejdå middag med Louise, som lämnar au pair livet o USA imorgon. Jag, Sanna, Anna o Louise gick o åt på en restaurang där kocken lagar maten vid bordet där man sitter. Riktigt coolt :P O super gott. O det blev en riktigt trevlig kväll :)

Idag så bar det av till IKEA! Lycka! O det kändes nästan som om man var hemma igen :P Det var jag, Sanna, Katrin o tyska tjejen Melanie som hade kört till Newark för att uppleva lite svenskt, o få äta lite köttbullar ;) Alla namn på möblerna o sakerna, var fortfarande på svenska, lite coolt. O så hade det en avdelning med svensk mat... så underbart. Kommer lätt åka dit innan jul så vi kan få tag på Annas pepparkakor, glögg o lite julmust. Idag blev det lingonsylt inköp o även en flaska med fläderblomssaft då jag har saknat det något otroligt. Så snart blir det att äta fläskpannkaka med lingonsylt o ett stort glas med saft, så härligt ;)

Efteråt blev det en tur till det stora shoppingcentret i Newark, så där hittade jag en fin tubtopp :) Riktigt nöjd då jag hade en riktigt trevlig dag med tjejerna.

Nu ikväll så ska Melanie o Katrin kommer över hit för o äta lite pizza, o bara ta det lugnt. Ska bli kul :) Så jag har nu försökt städa upp här i källaren... trots att det inte går så bra när man har två småbarn springandes runt benen som vill leka o stöka ner igen :P


Anna, Louise o Sanna











Svenskarna kändes sig som hemma ;)





De hade allt möjligt svenskt, så nu vet man var man ska åka när man får hemlängtan ;)


Kakor!!!













Kommentarer
helena

gud va många köttbullar!!!! Morfar håller med.

2009-10-14 16:01:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0