Måndag - Halloween

Jag behöver er hjälp! Vad ska jag klä ut mig till på Halloween!? Börjar få lite lätt panik o beslutsångest. Som ni alla säkert vet tar alla halloween väldigt seriöst här, o därför vill man ju vara nått speciellt. Man kan hitta alla möjliga kostymer, så ha fantasi! Inga förslag är dumma, utan jag behöver alla tips o ideer jag kan få!

Shane ska iaf vara lilla sjöjungfrun, o vi ska även försöka hitta krabban Sebastian till Cameron o sen hitta en kostym till bebis blake, så han kan vara fisken Blunder. Vore lite kul ;) Jag o Andi planerar även att övertala Curt att han ska vara kung Triton, haha. Men där får väl galenskapet ta slut kanske :P

O förberedelserna innan halloween är redan i full gång. Igår när jag åkte hem från bion, så blev jag helt vettskrämd. För i en trädgård så hade dem placerat ut en massa skellett i marken, så det såg ut som om de klättrade upp ur gräsmattan - super läskigt för det såg så "verkligt ut". Men samtidigt riktigt coolt :P


Kommentarer
bex

lampa!!! hihi ta på dig en lampskärm på huvudet o en kontakt :D.. jaa okej det var kanske inte den bästa :P

2009-10-05 21:35:42
Frajda

Klä ut dig till andi eller curt ;) hahah nej men skäm åsido! Fy fanken vad härligt med amerikansk halloween.. Det lär ju va häftigt!!

2009-10-05 23:02:15
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
Jasmin

Jag vill åxå va med och fira halloween i ameriska fuusk :P Men har dess värre ingra bra försla :/

2009-10-05 23:30:02
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0