Onsdag - Nya planer

Mötet igår var trevligt, lite nytt folk, o lite nya planer började smidas. Så nu är en ny resa inplanerad! Mellan den 23 o 25 oktober, ska förhoppningsvis jag o ett gäng tjejer åka till Boston! Ska bli riktigt kul, o så får jag åter igen göra en resa, som jag har uppsatt på min "saker jag vill se o göra i USA"-lista. Denna gången blir vi runt 8 tjejer som ska åka, varav en är svenska tjejen Katrin, så det ska bli kul :)

Igår kväll blev det även mycket bus med Shane. Härligare unge får man nog leta efter, haha. Igår så klädde vi ut oss (jag var självklart skitsnygg) o lekte Mamy o Baby. Blev dans i köket till Lady Gaga, o så dansade vi kycklingdansen i vanlig ordning. Även min kamera åkte fram igen, så nu finns det även bildbevis på hur snygg jag va :P Vi pusslade o självklart var vi tvungna att också bygga en ny koja i lekrummet o leka lite doktor. Men vad gör man inte för sina värdbarn ;)  








Kommentarer
Jasmin

Hahah du är så snygg gums :P

2009-10-07 21:08:46
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0