Onsdag - Höstpromenad

Idag har det blivit mycket jobb... hade hand om en argsint Blake som absolut inte ville somna på förmiddagen o spenderade sedan resten av dagen tillsammans med Cameron. Så eftersom det var så himla fint väder så tog jag med mig Cameron ut i vagnen för en lite höstpromenad :)


Den snyggaste killen, i den snyggaste mössan ;)  


Som vanligt blev det massa bus...




O en hel del skratt...


Men jag lyckades också ta lite bilder på området där jag bor...


O precis i närheten av vårt hus finns en liten strand, o en sjö :)


Så dit gick jag o Cameron, o han hade nog mer än gärna kunnat tänka sig o bada...


Så här ser den lilla stranden ut :) O bakom finns en lekplats o party tält för fester som föreningen anordnar.


Utsikten från den lilla bron, som leder bort mot vår gata :)


O slutligen får man gå upp för den värsta backen, innan man kommer upp på vår gata... blir värsta workouten för mig varje gång jag ska dra upp vagnen här. Tänk bara hur jobbigt det är med dubbelvagnen ;)


Kommentarer
mamma

vilka härliga naturbilder och framförallt en underbar liten kille.

2009-10-15 15:50:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0