Onsdag - I think my old life was better

Mitt o Melanies "new life" startade i måndags. Vi var båda överrens om att vi skulle sluta småäta, äta kakor o annat gott o börja gå ännu mer på gymmet. Nu så skulle vi bli nyttiga!

Men vårt nya liv blev väl inte ritkigt som vi tänkt oss... Just nu sitter jag o äter pommes med massa ketchup (o hur bra är det egentligen??!!) Tänker att jag kan ju vara lite nyttig o slänga ihop en sallad till. (En sallad som resulterar i en halv paprika o några stackars halvskrumpna vindruvor...) Så det gick väl inte så bra.

Inget snack har slunkit ner ännu o gårdagens mat var ganska nyttig. Men gymmet har jag inte kommit iväg till ännu... Har jobbat mer eller mindre konstant de senaste dagarna, o har även varit utan bil. Så det där om att "gå mer på gymmet" har väl inte fungerat så bra än så länge. 

Mötte Melanie o de andra tjejerna igår för en pratstund på Starbucks. O frågade Melanie hur hennes "nya liv" hade gått. Varav Melanie suckar tungt o säger.... "i think my old life was better than my new life"...haha... så det var ganska skönt o höra att det inte bara var jag som fuskat :P

Så för att fortsätta vårt "nya liv" så ska vi ikväll träffas några stycken på ett super gott glasställe i närheten, haha :P

Bra jobbat Emme!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0