Onsdag - Party Jeepen

Jag tänkte bara slänga in en liten snabb uppdatering :) Ska alldeles strax åka iväg med Cameron till gymboree, o idag tänkte jag försöka ta lite kort, så ni får se hur det är. Men får se om jag kan dra fram kameran eller inte. Det beror lite på hur mycket folk det är, o hur Cameron sköter sig.

Efter Gymboree så blir det att ha hand om Blake o så småningom hämta Shane från skolan o ha hand om henne o Cameron under eftermiddagen. Kommer lätt jobba mina 45 timmar denna veckan... lätt suck på den... men aa... det är som det är. Får ta igen det under helgen istället.

Jag har också nu gjort klart min lilla bland CD som jag ska ha i bilen. Så nu ska jag o barnen rocka loss till Pippi Långstrump o härliga disneylåtar, haha. Det kommer o bli en riktig party Jeep ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0