Örn!?

Idag när vi är hos mormorn så ringer vår städerska (som var hemma hos oss) o berättar att hon sett "en stooor fågel, i kalkon size inne i vårt garage!". Hon visste inte om den var kvar eller inte, men hon var säker på att det var en örn!? Herregud! Flyttade jag till ett ZOO eller??? Först hittar jag en orm i mitt rum, o nu har vi örnar i garaget! :P Haha... men aaa, iaf så öppnar hon garagedörrarna o låter dem vara så ett tag, o ihop om att fåglen (som tydligen var en örn :P) ska hitta ut på eget vis. Så när min värdpappa kom hem idag, så skickade jag o Andi ut honom i garaget, hehe. För vi vågade inte gå ut in case the eagle were there :P Så Curt (modig som han är) går ut i garaget med en kvast, haha... o typ bankar i väggen. Men ingen fågel där. Så vi antar nu att örnen hittat ut på eget sätt, eller så var det väl bara en stackars liten blåmes eller nått som hittat fel, haha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0