Söndag - Glee

Vet inte riktigt vad jag ska göra av min kväll. Håller fortfarande på med tvätten, har redan varit på gymmet, orkar inte riktigt göra middag... Utan känner väl inte för att göra någonting alls förrutom att krypa under täcket i mjukiskläder o raggsockar o slöglo på Glee. Men borde väl egentligen palla mig ut i bilen o åka till Sanna för att få lite sällskap. Men tvätten är som sagt fortfarande inte gjord... men aaa... får se vad som händer.

Nej men usch vilket, tråkigt inlägg det här blev, superförlåt. Nu får jag ta o rycka upp mig!

Istället kan jag ju rekommendera den nya dramaserien Glee. Som börjat gå här i USA. Den borde dyka upp hemma också snart tycker ja. Nån som vet nått om det?? Min värdmamma älskar serien, o jag har precis börjat fastna. Serien är en härlig blandning av komediserie o musikalfilmer o handlar om the Glee club som är en musik o dans grupp på ett något udda high school. Serien har många härliga sångnummer, kanske inte en serie man gapskrattar åt, men den har definitivt flera härliga scener.

Checka in här!




Kommentarer
Jasmin

ååh va sugen jag blev på att se den :P

2009-10-19 14:02:39
URL: http://misspersian.blogg.se/
Jasmine

Nu har jag också fastnat för den. Skönt att ha nåt att se när det här hemma i Sverige inte visas nåt bra på tv alls nuförtiden.



Au Pair planerna jobbas det fortfarande på, även om jag inte far nu i sommar för jag har planer på att tågluffa men ev. nästa sommar.

2009-10-21 11:05:14
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0