Söndag - Ärliga barn

Sitter just nu med bebis Blake i famnen, trots att jag egentligen borde vara på väg till shopping centret med några kompisar... men så blir det när man har små barn, man kan aldrig riktigt planera hur lång tid det kommer ta för mig att jobba. Men hoppas på att min värdpappa kommer hem snart så jag får pysa iväg. Lillkillen sover snart, så jag borde kunna smyga iväg snart.

Har haft en något känslosam förmiddag... men tack o lov för Jossan o Jasmin som var inloggade på MSN o kunde lugna ner mig lite, o även hjälpa mig att få ihop mina tankar igen. Tack <3 Även mamma kom till undsättning, så himla skönt, skulle aldrig klara mig utan hennes råd o uppmuntringar. Mamma vet alltid bäst, eller hur är det ;)

Mamma, pappa o bror fick även se lite av barnen i webcamen, o de visade väl upp sin söta sida. Jag frågade Cameron om han kunde slänga en puss till dem, men istället började han pussa på min laptop, haha. Så söt. De fick även höra hur ärlig Shane kan vara.. då hon sa till mig, har du den tröjan på dig idag.. jag gillar inte den, haha.. Tack! Men man brukar ju alltid säga att barn avslöjar alltid sanningen ;)

Kommentarer
josefine

finns alltid här för dig det vet du! hoppas att allt löser sig nu, vilket jag vet att det kommer göra!

2009-10-04 21:56:11
Frajda

Sötnos, det fattas en karaktär på din header ju ;) En liten liten nytillkommen karaktär! :D

2009-10-04 23:51:19
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0