Söndag - Fame

Precis kommit hem efter en supertrevlig eftermiddag o kväll med ett gäng tjejer på shoppingcentret. Det var jag, den nya svenska tjejen Katrin o de tyska tjejerna Meike o Melanie som shoppade loss. Jag hittad en tröja för 140 spänn, helt okej o perfekt för vardagsmys med barnen :)

Efter att vi ätit lite god mat o snackat pöjkbekymmer så gick vi på bio. Såg den nya filmen Fame. Riktigt underbar! Man ville verkligen dansa o bara sjunga efteråt, en riktigt kick fick man av den faktiskt :P Vet inte om den hunnit komma till Sverige än, men när den gör det - SE DEN! Hade väl önskat att den var lite mer detaljrik då händelserna gick ganska fort framåt, men alla dans o sång numrena var helt underbara. O så fick man ju se väldigt mycket av New York City också, blir helt uppspelt av det numera, haha. "Titta, där har jag varit!" hihi...




Pssst... Sara, du borde verkligen se denna. Ta med Emma!! 
 O mamma, pratade med Philip o bimbon verkade mer blåst än vad jag trodde, o allt har mer eller mindre löst sig! Massa kramar!


Kommentarer
Frajda

Den har premiär på fredag i lilla Kalmar! Jag är riktigt sugen och bara för du skriver så där så tänker jag ju faktiskt gå! ;)

2009-10-05 10:57:10
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
Jasmin

Ja jag ser farm emot att se den verkligen :)



Va skönt att allt löste sig gums <3 Jag kände på mig att den bimbo bitchen va helt borta glad för din skull :)

2009-10-05 13:08:45
URL: http://misspersian.blogg.se/
josefine

Vad skönt att höra! Glad jag blev nu för din skulle :) Då var det som vi trodde och hoppades då ju, alltid bra :)

2009-10-05 21:28:48
Lala!

Jag fattar ingenting! Who is the Bimbo???:O

2009-10-06 20:16:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0