Söndag - flumkväll

Hade igår en supertrevlig kväll tillsammans med Katrin, Melanie o Simone. Tjejerna kom över till mig, o vi hade en mysig o väldigt amerikansk kväll med Pizza (som absolut inte få ätas med bestik) o med Donuts (från Dunkin Donuts såklart). Läsken dracks ur röda plast partymuggar (som alltid kan ses på amerikanska high school filmer) o så blev det att kolla på chic flicks. Väldigt trevligt o många skratt blev det!

Idag så är det meningen att jag o familjen ska iväg på barnkalas, då kusinen Sammy fyller år :) Vi ska tydligen vara på nått väldigt speciellt leklands ställe, kallat bounce you. Ska tydligen vara riktigt kul. Får se när det bar av dit, o hur resten av dagen kommer att bli.

Puss o kram på er Sverige!






Kommentarer
Ninni

Hejsan.

Jag har precis börjat mitt au pair liv i sayreville, NJ. Vart i NJ bor du?

2009-10-12 04:49:13
URL: http://anderssonninni.blogg.se/
bex

mina badankor :O

2009-10-12 14:40:12
Ninni

ja det är ca30-40 min härifrån. Jag trivs jättebra än så länge och familjen verkar vara toppen :D Nu gäller det bara att komma i kontakt med lite andra au pairer i området.



Hur länge har du varit i usa?

2009-10-12 23:06:30
URL: http://anderssonninni.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0