Tisdag - Baby Bea

Jag har just nu hand om Blake o Shane då Andi är iväg o jobbar. Shane är hemma från skolan idag då hon har ögoninflammation, så just nu sitter hon o kollar på barnprogram. Lille Blake har jag i famnen, så därför lär väl detta inlägg ta dubbelt så lång tid att skriva än vanligt :P

Jag o Shane har idag kollat på bilder på min dator. Hon fick se mig i balklänning o tyckte jag var jättefin i min "prinsessklänning". Hon såg även några av killarna i deras kostymer o kallade dem prinsar :P Hon fick också se bilder på min familj. Fast hon förstår nog inte riktigt att jag har en mamma o pappa o syskon som bor jättelångt bort i ett annat land. För, för Shane så bor jag ju här, o är en del av hennes familj. 

Men mest intresserad var hon nog av bilderna på småkusinerna A, A, O, S och B. Att det var mina kusiner, o att de alla påminner om någon i hennes egen närhet gjorde att hon var supersöt o frågade vad de hette o  ville se bilderma om o om igen. Hennes små försök till att utala alla namn var väldigt söta o underhållande kan jag lova ;) Jag visade även filmklippen moster skickat på dem o hon ville kolla på dem flera gånger. Hon har även pratat om baby Bea nu i eftermiddag. Om hur bebisen inte tyckte om sin mat o som säkert ville ha en nappflaska istället :P Hon försökte även få Blake att skratta så som Olle får Bea att skratta i den ena videon, hehe. Men när Blake som bara är en månad gammal, bara grät, blev hon sur o frågade varför han inte skrattade som bebisen på datorn :P Så söt var hon, o Emelie var lite stolt över att få visa sina sötnosar från Sverige ;)  


Kommentarer
Helena

Den där sötnosen är min och hon äter bättre nu!

2009-10-14 15:25:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0