Tisdag - Au pair möte

Efter att jag tagit hand om Blake, mer eller mindre hela morgonen, är jag nu ledig :) Har dock ingen bil, så inge gym idag, så just nu sitter jag o kollar på gamla O.C avsnitt istället. Solen skiner ute, så tanken är att strax ta en liten promenix :) Blir kanske att ta med kameran också, för o försöka ta lite kort nere vid sjön. Om jag får till nått bra, så lovar jag o visa er dem senare!

Ikväll är det au pair möte hos LCC:n Lisa. Så då blir det att träffa alla au pairer som är här i området. Är ju alltid kul o träffa lite nytt folk, o nu så har vi fått 6 nya au pairer till vår grupp också. Så nu är vi typ 20 stycken. O det är bara de som åker med Cultural Care! Ganska galet hur mycket au pairer det finns här egentligen :P

Här är lite bilder på mina tre små barn, som Andi tagit!






Kommentarer
Daddy

Vilka härliga bilder!!! P

2009-10-07 11:29:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0