Tisdag - Listan

I helgen kommer jag att kunna stryka ytterligare en grej på min "saker jag vill göra o se"-lista! På fredag bär det nämligen iväg till Boston! Ska bli riktigt kul, o denna gången är vi ett ganska stort gäng på ca 10 stycken tjejer som ska åka iväg tillsammans. Ska kanske även träffa min värdpappas yngsta syster Morgan, som jag träffade i somras, då hon pluggar där på Boston University. Får se hur det blir :)

Idag fick vi även mail om att vi har biljetterna till tv-showen Racheal Ray. Så spännande! Andi kommer troligtvis inte kunna följa med, då det är lite svårt att ta med bebisen, men jag, Andis mamma, o Curts mamma ska gå iaf :) O så får vi se om jag lyckas hitta nån kompis som kan vara ledig under en tisdag som har lust o hänga med!

Sedan kommer jag troligtvis kunna stryka en tredje sak från listan ;) Andi ska åka till Washington DC med barnen i slutet av November, o undrade om jag o några kompisar vill ha skjuts dit, för att sedan spendera helgen i Washington. Vore riktigt kul om det kunde bli av, så hoppas hoppas!

Så här såg listan ut för snart 2 månader sedan. Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag redan efter tre månader i USA lyckats uppfylla några av mina önskningar (o lite till däremellan). Känns som en bra start på året :)

Avklarade önskningar:
Kansas City
Niagarafallen   
Kanada

Snart avklarade:
Gå på en TV-show inspelning  
Boston
Washington DC
             
Önskningar kvar:
Se en broadway musikal          
Miami
Kalifornien
Colorado o Grand Canyon


Kommentarer
Jasmin

tycker du ska läga till Florida :D

2009-10-20 23:02:48
URL: http://misspersian.blogg.se/
Katrin

Jag går gärna och ser en broadway show med dig :) hihi

2009-10-21 16:21:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0