Torsdag - Försvunnen familj

Vart tog familjen vägen???

När jag kommer upp idag, vid 8 (då jag ska börja jobba) så upptäcker jag att ingen är hemma. Bilen är borta, o huset är ovanligt tyst o lugnt. Var fasiken håller Andi o barnen hus? Jag har både sms:at o ringt henne nu, men hon svarar inte. Betyder detta att jag är ledig idag, trots att jag är "bokad" att jobba från 8 till 6???

Så nu sitter jag här istället, hade ju kunnat ringa Sanna o kanske hängt på till gymmet idag, men jag vågar inte riktigt lämna huset. För egentligen så ska jag ju ta hand om 3 småbarn o inte göra situps på gymmet... Men famijlen borde egentligen redan vara på väg till music class o mormor Barbara. Blir väldigt förvirrad, för i vanliga fall vill de alltid ha med mig dit, just in case Blake är vaken o vill ha uppmärksamhet. Men nu verkar det som om jag är lämnad hemma :P

Igår kväll så blev det en tur till Starbucks. Var ett tag sen sist jag åkte dit för att träffa det gänget som är där nästan varje kväll. Då jag på nått sätt gett upp det sällskapet, just för att tyskar inte verkar ha någon social kompetens what so ever när det gäller folk från andra länder. Men igår så visste jag att Melanie, Meike (typ de ända tyskar i det sällskapet som är riktigt trevliga, o faktiskt pratar engelska med oss hela tiden) o Katrin skulle vara där, så då tänkte jag att jag skulle ge det en chans igen, o få träffa lite folk :) Vi gjorde lite planer inför Boston resan. O just nu funderar vi på att åka o göra en Whale Watch - alltså kolla på valar. Vore lite coolt!

På lördag är tanken också att vi ska åka till Newark o gå på IKEA! Lycka! Emelie ska få sin efterlängtade Marabou choklad, sina köttbullar o sin lingonsylt! Mumma ;)

Lite nya bilder från Niagara fallen:








Kommentarer
hanna

dom kommer förhopningsvis hem snart. :) vad fint du har gjort om bloggen =) hoppas du har det bra där borta.. många kramar hanna

2009-10-09 08:52:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0