Torsdag - Ledig dag

Idag har jag varit ledig nästan hela dagen. Superskönt! Dessvärre har "the cleaning lady" varit här typ hela dagen, så jag har inte velat vara hemma. Så för att fly undan städerskan, så stack jag iväg o mötte upp Simone på gymmet. Vi gick på ett nytt pass som ingen utav oss testat innan, Body Sculpt. Riktigt jobbigt, men också väldigt kul :) Efter det så blev det lite shopping o lunch på mallet. Mycket härligt o jag är fortfarand proppmätt :P

Men var har barnen varit idag da? Jo, de har faktiskt varit på en liten halloween fest hos dagmamman. Så imorse åkte halloween kostymerna på för första gången! O gud vad söta dem blev! Shane var lilla sjöjungfrun, o var verkligen superstolt över sin klänning o sina matchande blinkande skor. Cameron var en liten skunk, haha. Så himla söt. O så lille bebis Blake var en liten giraff :) Så efter att vi äntligen fått på alla tre barnen sina kostymer, så var det dags för fototagning. Herregud... inte det lättaste kan jag lova. Men vi fick ihop lite bildbevis iaf. O halloween är ju egentligen inte förrän på lördag, så vi kommer nog lyckas få ihop lite fler bilder på dem.

Även jag fick dra på mig min halloween kostym, haha. Shane var supernyfiken på vad jag skulle vara, så jag fick ju ta o visa henne min nyckelpigeklänning. O ni skulle ha sett hennes reaktion när hon såg att jag var en ladybug, precis som flickan i hennes favorit bok. "oohhh so beautiful! You look just like ladybug girl!" Supersöt var hon.

Bilder kommer så fort Andi är hemma igen, då de finns på hennes kamera :) Nu blir det en runda till ett nytt Starbucks för o träffa lite nytt folk. Så jag hoppas på en trevlig kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0