Torsdag - Packar ner tankarna

Är hemma själv för en gång skull i dag... o gud vad tyst o lugnt det är. Ganska skönt faktiskt :P

Så just nu håller jag på att packa inför helgen, som ska spenderas i Boston. Hoppas på att det blir en lyckad helg :) Ska kanske även träffa Emma, som jag träffade på flyget hit till USA o sedan hängde med under tiden på au pair skolan. Hon bor nu i Boston, så förhoppningsvis kommer vi hinna träffas under helgen för en fika eller nått :) Vore riktigt trevligt o se henne igen iaf. Annars så har vi väl än så länge inte så jättemycket planer för helgen. Några av tjejerna vill gå whale watching, men jag tror jag skippar o hänga med på just det. Känns som bortkastad tid o pengar, om man inte skulle se några valar. O tydligen är chansen inte så jättestor så här års, så får väl se hur jag gör. Om inte annat blir det nog en hel del shopping, kanske ska vi gå till Fenway Park där Red Sox spelar o så kanske det blir middag o utgång på kvällen. Ska till Starbucks ikväll o träffa några av tjejerna, så då får vi väl göra upp lite planer tillsammans :)

Ikväll blir troligtvis också sista gången jag träffar Katrin innan hon flyttar till sin nya familj. Känns jättetråkigt att hon ska åka verkligen... men vi får försöka komma o hälsa på henne i Philadelphia, som inte ligger så jättelångt bort tack o lov... o så får vi försöka locka hit henne några gånger också. Men kommer faktiskt o sakna att ha henne här. Igår kväll var Katrin, jag, Melanie o Meike på ett supergott glasställe o åt massa glass såklart, o snackade massa strunt. Mycket flum blev det, o kvällen avslutades på Donkin Donuts. Mycket härligt. Men det kommer onekligen kännas lite tomt att träffa Meike o Melanie nu utan Katrin.

Nehe, nu måste jag återgå till packandet! Ha det bra så länge Sverige!



Kommentarer
katrin

Kommer sakna dig ocksa och ja sjalvklart kommer jag och halsar pa... Bara du har en sovplats till mig ;) hihi... Hor av mig sa fort jag far mitt nya telnummer :) Puss

2009-10-23 18:16:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0