Torsdag - Update

Precis som vanligt på torsdagar så är jag hos barnens mormor o morfar :) O denna gången så åkte inte familjen utan mig :P Det blev music class på morgonen o sedan bus hos mormor Barbara. Vi ska snart äta middag, pasta o riktigt goda köttbullar. Mumma!

Ikväll lär det bli antingen en runda till gymmet igen, eller en tur till Starbucks för o träffa de svenska tjejerna. Börjar faktiskt märka att de där timmarna på gymmet o framför Wii Fit börja ge lite resultat. Okej... jag är fortfarande långt ifrån i top form o har fortfarande både en mage o en rumpa :P Men jag har faktiskt inte haft ont i nacken eller haft problem med mina axlar under hela tiden jag har varit här! Så himla härligt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0