Torsdag - Valkomna

Sitter just nu hemma hos barnens mormor. Vi spenderar nastan alltid torsdagarna har, o lika sa idag :) Var pa en music class imorse med barnen. Ar ganska mysigt faktiskt, barnen far sjunga o dansa med till musik o sa far de aven spela o testa olika instrument. Hogljutt blir det o de gor val inte alltid exakt vad de ska gora, men det brukar ga enda :P

Alla har ar superpositiva till att min familj ska komma! :) Sa himla roligt o hora! Andi pratar redan om vad vi ska gora nar ni kommer hit, o hon har nu informerat slakten om att ni kommer. Andis pappa hade blivit jatteglad o tyckt det skulle bli supertrevligt med lite svenskar i huset. O han sa direkt att mamma o pappa garna fick ga ut o ata middag med dem nagon kvall om ni skulle vilja ;) De alskar att traffa folk fran andra kulturer o lander, o Andis mamma sa senast som idag att de garna skulle vilja besoka Sverige ocksa ;) Aven min vardpappas foraldrar har erbjudit er sangplatser dar, om det skulle strula ihop sig. O jag lovar, ni lar inte klaga over deras hus om ni far sova dar :P Sa familjen Svenneheim ar definitivt valkomna hit!

Kommentarer
mamma

Jag längtar, det ska bli så kul. Hälsa att de självklart är välkomna till Sverige.

2009-10-01 19:24:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0