Trunk or treat

Kom precis hem efter att ha varit på "trunk or treat" med familjen. Nu tror ni säkert jag fått hjärnsläpp, eller helt enkelt missuppfattat hela halloween grejen, när jag säger "trunk or treat" istället för "trick or treat". Men vi har faktiskt varit på kusinernas skola, där de annordnar en något speciell halloweenkväll på skolans parkeringen. Föräldrar har kommit dit med sina bilar, o i bilarnas baklyckor har man pyntat med en massa halloween grejer, o så har man maaassa godis i dem. Så alla barnen får sedan gå runt bland alla bilarna o gå "trick or treat". Supermysigt, o lite annorlunda mot den vanliga halloween traditionen då man går o knackar dörr. Barnen hade superkul iaf, o mycket godis blev det. Lovar bilderna imorrn!

Nu ikväll blir det faktiskt collegeparty! (Hur coolt låter inte det, haha) Det är halloweenfest på ett av universiteten i närheten, så dit ska jag o två kompisar. Superkul, o lite "förfest" inför morgondagens stora halloween kväll inne i New York City! Ska verkligen bli så coolt att få fira halloween inne i NY. Vi ska blandannat gå o kolla på en jättestor halloween parad som hålls inne i the village, ska tydligen vara otroligt coolt o maffigt, så jag hoppas på det :) Efteråt så kommer ett stort gäng av oss gå på en stor halloweenfest på the trump tower!!! Här ska det festas! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0