Fredag - If you wanna be my lover...

Är just nu ledig, men tänkte berätta lite om dagens upptäckt - Zumba!

Nu på förmiddagen så lämnade jag först av Cameron hos dagmamman o stack sedan till gymmet. Mötte Melanie som skulle gå på ett Zumba pass, samtidigt som jag ändå tänkt träna, så jag hängde på henne o testade på Zumba. Med henne var också Meike, en annan tysk tjej, som jag bara träffat nån enstaka gång innan o Katrin, en ny svensk tjej :) Trevligt o få träffa dem, o även att testa på Zumba. Var väl inte super jobbigt o inte super kul eller. Men går man på det några gånger så kan man nog faktiskt lära sig alla dansstegen o ha riktigt roligt! Jag upptäckte väl dock att jag är stel som en pinne, o att mina höfter inte alls är så snygga att röra på :P

På vägen hem så lyssnade jag på radion som vanligt. Älskar verkligen radiokanalerna här. Det finns så mycket o välja på o de spelar så mycket mer varierat! Det är allt från gamla 80-tals låtar till senaste hitsen. O det är inte bara idol-deltagare o söta små popsångerskor som spelas. Utan det är allt från Geroge Michael, Blink 182 till härliga R&B låtar och Jesse McCartney. Man kan få höra det mesta!

Så när jag åker där i min lilla söta Jeep idag så börjar de självklart spela Spice Girls..! Så härligt! Sjöng för full hals o dansade med såklart (så gått det går samtidigt som man kör) o bara njöt av att vara här. Så himla härligt - på ett ganska konstigt sätt. Hur mycket känslor kan komma av en gammal Spice Girls låt egentligen :P Men aaa, ibland känns allting så himla bra helt enkelt ;)

Nu så blir det att ta hand om Shane o Blake. O sedan ikväll - KANADA!



Kommentarer
Jasmin

Ååh Zumba vill jag testa va kul har sätt det flera gånger på Tvshop heheh Vet exakt vilken känsla du fick i bilen gums sådana känslor är så härliga man vill bara skaka loss, lee och njuta :D



Jag trode du hade åkt till canada idag gums hehe Hoppas du får en trevlig resa :) Pusss

2009-09-25 22:15:30
URL: http://misspersian.blogg.se/
Cecilia

Haha, jag håller med kommentaren ovanför! Zumba verkar asskoj om man kollar på tv-shop. Haha, vilket liv man har när man kollar på det! Not* :P



Visst är det grymt att sätta på högsta musik (okej, inte spränga högtalarna) och sjunga/skrika med! Love it!

2009-09-27 03:00:38
URL: http://chibs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0