Fredag - Pumps o hårspännen

Gymboree var supermysigt imorse o min lillpöjk skötte sig gallant. Efteråt så satt jag o Cameron på en parkbänk utanför, åt lite snacks, o bara hade det mysigt i solen. Cameron fick sedan springa av sig o vi busade lite innan vi åkte hem till Andi o bebisen igen. Väl hemma så var Andis kompis på besök med sin bebis så då blev det att hänga med dem, fixa lite mat o busa lite mer med Cameron.

Idag fyllde även min värdpappa år. Något som inte märkts alls då vi inte firat honom eller någonting :P Shane målade en födelsedagsteckning and that's about it :P Inte direkt som hemma, då vi alltid försöker fira lite grann iaf o bjuda över släktingarna. Men inget party planerat här inte!

Började också fundera på idag om min "lillpojk" inte är så "lillpojkig", haha... idag så tog Camreon på sig mina högklackade skor som han hittade i garderoben o försökte gå runt med dem, haha. En ganska så söt o rolig syn :P Han gillar även att ha hårspännen i håret precis som storasyster o föredrar att leka mer med dockorna än med bilbanan som han har... Ett varningstecken kanske? ;) Nä.. skojja bara. Men det var lite roligt när jag nämnde för min värdpappa att Cameron gått runt i pumps o frågat efter hårspännen. För svaret blev, schh.. sånt skojar man inte om, hahah.

Ska nu pysa över till svenska tjejen Louise o Kalmar tjejen Johanna, för lite fredagsmys. Ska väl även försöka dra ihop lite planer för helgen, för just nu är ingenting direkt planerat. Ha det bäst!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0