Idolnojja

Sitter just nu o kollar på tv4.se, o kollar in de senaste idolavsnitten. Antar att det är idolfeber hemma, o jag kan faktiskt inte annat än sakna det. Men tack o lov så finns ju faktiskt internet ;) Dock så sitter jag o stör mig något otroligt på hur deltagarnas engelska är... suuuucckkk... inte för att jag är något proffs själv. Men eftersom att man nu hela tiden är runt amerikaner o riktigt hör hur det ska låta. Så gör några av svenskarnas uttal mig helt galen. Herregud...

Pratade med Philip precis, o tydligen hade hans värdbarn blivit jätteledsna när han berättade att jag åkt hem. De hade frågat efter mig när de skulle gå o lägga sig o när han sa att jag åkt hem, började de båda gråta.. så sött. Så nu var han tvungen att lova pojkarna att jag skulle hälsa på dem igen ;)

Vad är det mer jag missar hemma i Sverige? Vad händer o sker? :) Uppdateringar, please!

Kommentarer
Amanda

Hej läste att du var i Basking Ridge, NJ. Jag ska åke den 12 october till summit, NJ. tror att det ligger ganska nära dig. Hur var det de första dagarna? hur gick resan? Är det många svenska aupairer i ditt område?

kramar:)

2009-09-16 08:19:31
Josefine

Det du missar här hemma är en öppen föreläsning om Titanics sista natt den 21 september kl 18 i sjöfartshögskolans aula ;)

2009-09-16 22:02:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0