It's a boy!!!

Det blev en liten pojke! :D

Imorse, vid 6.30 föddes en ny liten Sawin. En liten baby boy.

Igår kväll, precis innan jag skulle gå o lägga mig ber Andi mig att ha mobilen bredvid sängen, just in case det skulle hända något under natten. O vid halv ett tiden får jag ett samtal från Andi som är på övervåningen, att hon tänker åka in till sjukhuset. Hon säger bestämt att hon inte ska åka in o föda barnet, hon ska bara åka in o kolla en sak. Mer säger hon inte... så jag blir självklart superorolig o undrar om det hänt nått med bebisen?! O tydligen har hon inte känt den sparka på ett tag, o vill därför åka in o dubbelkolla hjärtljudet. Så Andi kör själv till sjukhuset, då jag är tvungen att vara kvar hemma med barnen som ligger o sover, o Curt är redan i Washington DC för o jobba. Men väl vid sjukhuset, så visar det sig att bebisen är på väg! Det var planerat att det skulle bli kejsarsnitt, men Andi vill först testa om det kommer att gå naturligt. O det kan man lugnt säga att det gjorde... förlossningen gick rekordsnabbt. Kejsarsnittet behövdes inte då bebisen lyckats i sista sekund att vända på sig. O förlossningen gick så snabbt att Curt som var på väg till sjukhuset från DC, inte ens hann fram i tid, utan han kommer fem minuter efter att pojken fötts. Även Andi syster som var på väg till sjukhuset för att bistå med support kommer bara några minuter för sent.

Men Andi mår superbra och pojken likaså. Inget namn är bestämt ännu, så det enda jag vet är att pojken har svart lockigt hår :P Hoppas på bildbevis snart! Vi har inte berättat nått för barnen ännu, så det ska bli riktigt kul o se deras reaktioner när de får veta att de har fått en liten bror :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0