Kansas City

Nu är jag hemma igen! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit en aning upptagen ;) Spenderat hela helgen med Philip i Kansas City. O det har varit en riktigt härlig weekend!

Jag vet inte alls hur jag ska förklara den för er... för samtidigt som det var en otroligt rolig och mysig weekend så är den något av det privata slaget, o otroligt svår att återberätta. Men jag lovar att försöka!

Jag landade på torsdagskvällen o möttes av en väldigt flummig o glad Philip. Var så glad över att få träffa honom igen!

På fredagen så åkte vi in till downtown. Philip hade en av sina många överaskningar planerade, så nu tog han mig upp i en av de högsta byggnaderna som hade en utkiksplattform (precis som byggnaden Rockefeller Center i New York där vi först kysstes), o stod där uppe o kollade ut över Kansas City. Inte lika häftig stad som New York onekligen, men iden var väldigt gullig :) Sedan åkte vi hem o lagade mat tillsammans, "Philips special pan" som blev riktigt mumma!

Efter lite god mat, åkte vi iväg till ett av shoppingcentrumen i närheten. Flummade en hel del där :P Innan det var dags för överraskning nummer 2. Philip tog mig till ett jättemysigt kvarter, med massa restauranger, små butiker - ett helt klart väldigt romantisktställe. Var par överallt typ :P Vi åt middag o hade en väldigt mysig kväll. Massa bilder finns nedan!

På lördagen åkte vi o shoppade i ett väldigt speciellt kvarter o tog det lugnt hemma. På kvällen åkte vi iväg till Philips värdbarns grandparents, då vi var bjudna på middag dit, då barnen spenderat natten där :) Hade en trevlig middag o så tog jag o Philip med oss barnen hem. Så söta hans pojkar var! Helt kär i dem båda två. Efter att vi busat o lekt lite sa Garrett, "You are kind of beautiful", kind of är hans älsklingsuttryck, haha. Bennett sa, "I like you to the moon and back 48 times" o en massa andra söta saker. De var verkligen supermysiga båda två.

Söndagsmorgonen började tidigt då Philips värdbarn vaknade redan vid kl 6 o ville ha vår uppmärksamhet. Blev frukost, massa bus o tillslut lyckades vi få med pojkarna till mataffären för o inhandla lite saker för dagens lunch. Vi åkte sedan in till ett av shoppingcentrumen hela högen. Kändes ganska konstigt o gå hand i hand med Philip o ha pojkarna springandes runt omkring sig. Vi såg säkert ut som en liten minifamilj eller nått, o flera personer log åt oss när vi gick förbi :P Men det var en väldigt mysig dag (precis som alla andra). O hela helgen var väldigt lyckad! Har nog inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge, så nu längtar jag bara tills då vi kan ses igen!

Här kommer lite bilder! (OBS, vi är inte alltid normala!)






































Kommentarer
Jasmine

verkar ha vart en väldigt lyckad helg ^^

Är fortfarande sugen på att fara som au pair men vet inte alls när det blir. Man blir så avundsjuk när man läser allas bloggar för det verkar vara ett underbart jobb. Speciellt om man har turen att hamna hos en bra familj.

2009-09-15 15:44:46
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/
Adamn

Jag låtsas inte om som om det finns en annan kille i ditt liv nu ;). Jag vägrar! (han verkar jättehärlig bruden!)

2009-09-16 20:21:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0