Lördag - Härlig dag i staden

Klockan är 20 över 2 på natten... o jag skriver blogginlägg istället för o sova. Tror seriöst det börjar gå utför för mig. Är nog lite för beroende av att få skriva av mig. Men det är faktiskt väldigt skönt o bara få kladda ner några rader varje dag bara för att få reflektera över sin dag eller skriva om något nytt som hänt. Men just nu är jag så trött att jag knappt kan hitta rätt tangenter på tangentbordet. Så sova borde väl egentligen vara o föredra :P 

Men jag har precis kommit hem efter en helt underbar dag i New York. O det är väl säkert därför jag är så trött som jag är. Men jag har verkligen haft en toppen dag. Lovar o berätta mer imorrn när jag vaknar o visa maaasssa bilder. Jag o de två svenska tjejerna Louise o Johanna tog nämligen väldigt mycket kort idag o i kväll inne i New York City. Vi var blandannat o gick i Central Park, helt underbart. Sen mötte vi även 2 svenska killar som också är från Kalmar (snacka om att världen är liten ibland) som är här o jobbar i några dagar. Var ute o åt middag med dem o åkte sedan ut till the meat packing district, väldigt fint o mysigt o tog en massa bilder... o aaa... mer uppdateringar imorrn bitti som sagt. Nu blir det sängen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0