Måndag - Nyheter i garderoben

Idag blir det mest att ta det lugnt, har bara sovit 4 timmar i natt efter vår festkväll igår. Men börjar inte jobba förrän 5 ikväll som tur är, så kommer kunna hinna sova igen lite nu under förmiddagen :) 

Tänkte visa vad jag köpt den senaste veckan :) Känns inte som om jag har några kläder alls här. Så därför är det tur att man faktiskt kan hitta ganska mycket billiga kläder och skor här!


Hittade igår två par skor, ett par ballerina
skor för 140 kr och ett par silvriga flip flop för 35 (!!!) kr.



Långarmad tröja, för halva priset så för ca 160 kr.



Den klassiska I love New York tröjan :P




Hittade också en fest/fin klänning igår för 140 kr. Den ska vara lila och det är flera veck som går runt klänningen. Ser lite kul ut på bilden nu :P



Kommentarer
Jasmin

Olala Hello sexy in the purple dress ;)

2009-09-07 21:41:19
URL: http://misspersian.blogg.se/
bex

jag ser två par typiska emme skor ^^

by the way du inser att det är rejäla högklackade som gäller till den klänningen? ;)

2009-09-08 16:23:05
Jasmin

haha jag håller så med bex högklackat emme :D

2009-09-08 21:25:51
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0