Måndagsbestyr

Idag har jag jobbat nästan hela dagen - trots att barnen knappt varit hemma. Blev lite lek på morgonen med barnen innan de åkte iväg till farmor o farfar. Sedan åkte jag o storhandlade, phuuu... kom ut med en hel del matkassar efteråt kan jag säga. Andi var iväg o coachade under dagen, så under tiden hon var iväg hann jag tvätta lite av barnens kläder, plocka iordning i barnens rum o städa lekrummet. För detta hus ser verkligen ut som ett bombnedslag efter helgen med leksaker o kläder överallt... bara för att jag inte jobbat o städat upp efter barnen. Undrar egentligen hur det såg ut innan jag var här överhuvudtaget :P

Tog sedan hand om lillplutten Blake medan Andi tog en liten tupplur innan vi åkte iväg till the grandparents för att hämta upp barnen o äta lite middag. Så nu är jag hemma igen... supermätt, sittandes i mjukisbyxor framför TV:n / datorn. Har väl inga direkta planer för kvällen, utan planerar att ha en lång TV-date med nya avsnitt av One tree hill o Gossip girl ;) Härligt, härligt.


Jag o lille Blake. Ni ser även halsbandet jag fått av Philip :)


Kommentarer
Jasmin

Åå va gulligt av philip :) Vilken sööt bild gums mysig :)

2009-09-22 11:19:22
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0