Onsdag - Do you want some Pretzels, Blake?

Nu har jag äntligen fått se mitt nya lilla värdbarn :D Igår eftermiddag åkte jag o Curt till sjukhuset med barnen för o hälsa på Andi och lilla Blake. O gud vad söt han va! Jag blir så supertjejig varje gång jag är runt bebisar, men denna gång var jag nog extra tjejig då jag vet att denna lilla fillur kommer vara "min" under ett år. Känns väldigt konstigt faktiskt =P

Cameron och Shane var riktigt nyfikna på sin nya lillebror igår o det gick faktiskt riktigt bra :) Vi hade köpt varsin present till barnen, som en "present från Blake" för att göra det hela extra spännande. Shane var jättesöt när vi berättade att hon fått en lillebror till, haha. Så när vi skulle åka till BB tog hon med sig pretzels (typ salta pinnar) till Blake, så att han också skulle få äta ett mellanmål ^^

Idag är Shanes första dag i skolan, så idag är också första dagen för mig att vara själv med Cameron. Just nu sover han middag så jag har hunnit packa lite inför Kansas City (åker imorrn kväll!!!) o sedan ska vi bara ha en mysig Emme o Cameron dag. Funderar på att ta honom till en Gymboree class i eftermiddag om han hunnit vakna efter sin andra tupplur. Eller så blir det nog en promenad i vagnen till lekplatsen. Känns faktiskt ganska skönt att få jobba själv, o få allt mer ansvar :)

Lite bilder från sjukhuset igår :)








Barnen hade också fått balonger, som efter ett tag blev mycket mer intresanta än lillebror :P






Cameron var jätteintresserad av lillebror, o speciellt tårna var roliga o peta på ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0