Onsdag - "Ihiiis" dag

Idag har varit en hektisk men mysig dag :)

Började vid åtta tiden imorse då jag o Andi lämnade av Shane vid skolan. Hon visade mig runt o visade hur allt fungerade, då det var jag som skulle hämta upp Shane på eftermiddagen för första gången. O jag kan väl inte säga att jag var annat än lite nervös över det, då jag visste att jag skulle behöva lägga både ett åringen o Shane inför deras tupplur efter skolan, något som speciellt Shane inte gillar.

Efter att vi lämnat Shane tog jag med mig Cameron till Gymboree o det var roligt o mysigt som vanligt :) Lillkillen somnade i bilen på vägen hem efter att ha sjungit "Old Mcdonald" konstant i baksätet. Ska försöka spela in det nån gång, för han är så söt min lille lillplutt. Han har även börjat säga Emelie nu. Hahah.. eller just nu är det mer ett läte av "Ihhii" som ska föreställa mitt namn, men ändå :P Shane försökte även igår att säga Svenneheim. Hon frågade nämligen vad mitt "Sawin namn" var, alltså efternamn ^^ O hon lyckades faktiskt säga det ganska bra efter bara andra försöket, lite skillnad mot mina värdföräldrar som fortfarande har stora problem med det :P

När Cameron sedan vaknade så gjorde jag svenska pannkakor (äntligen, varit sugen på det i flera dagar!) medan han fick äta lite pasta o kolla på mini TV:n i köket. För än så länge har jag inte lyckats få honom eller Shane att testa på någon svensk mat, så han fick äta sin pasta idag igen :P Hann även prata lite med familjen där hemma o Jasmin. Visade upp bebis Blake i camen o även Cameron vinkade o slängde några slängkyssar :P

Sen blev det att hämta Shane på skolan! O det gick sååå sjukt bra! Så lättad :P Det var absolut inga problem. Vi lekte lite kurragömma när vi kom hem o sen så var det inge problem när de skulle gå o sova middag. Städade undan lite i huset o sedan kom min värdmamma hem efter att ha varit o jobbat. Så nu är jag ledig! O ikväll blir det troligtvis att träffa några av de svenska tjejerna igen :) Ha det bra Sverige!

Kommentarer
Cecilia

Fick inte din värdmamma nyss barn?? Eller är jag helt galen och borta?

2009-09-27 03:01:40
URL: http://chibs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0