Onsdag - Chokladbollebak

Idag har det blivit jobb hela dagen. Inte för att jag klagar för jag har faktiskt saknat att umgås med barnen. O onsdagar är en av de dagarna då jag har barnen mycket själv, o får mycket mer ansvar, något som jag gillar. Så idag efter att jag hämtat Shane på skolan, så gjorde vi chokladbollar. Att försöka göra det med en 3-åring o en 1-åring är väl mer eller mindre au pair självmord, men det gick riktigt bra! Shane älskade att gegga o hjälpa till, medan Cameron tyckte det var allra roligast att äta :P Det blev väl inte de vackraste chokladbollar jag har sett o köket såg mer eller mindre ut som ett kakao-paradis. Men vi hade kul, o det är huvudsaken ;)

Så när barnen strax vaknar upp efter deras eftermiddags lur, så blir det att smaka de kladdiga små "bollarna". Men Shane var stolt över vad hon hade lyckats gjort, så då är även jag stolt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0